Brandul de imbracaminte sportiva Björn Borg a inceput o lupta impotriva bumbacului la modul cel mai serios. Pentru a-si promova cea mai noua piesa din colectia de lenjerie intima pentru alergat, impreuna cu agentia Round&Round, Stockholm / Suedia, ei s-au gandit asa: cum ar fi daca in cadrul mai multor curse, pe ultimul loc s-ar clasa tot timpul oameni pe care-i cheama “Cotton”, bumbac pe romaneste. I-au gasit, i-au chemat la lupta, dar cu o conditie, sa iasa ultimii.
Si uite asa au reusit sa demonstreze comunitatii de alergatori ca a fi “Cotton” e rau, totul impachetat sub numele “Don’t run in cotton”. Nimeni nu vrea sa iasa pe pozitia “cotton”, “cotton” te face sa transpiri pe interior, “cotton” te incetineste si te poate face sa racesti. E momentul pentru o schimbare, treci la chilotii profesionisti de alergare de la Björn Borg.
Campania s-a derulat in Suedia, iar daca ne gandim la frigul de acolo, o pereche de Björn Borg ar putea fi intr-adevar o solutie tare. Nu stiu insa daca functioneaza si partea de“cotton runners”. Chiar sta cineva sa se uite cine sunt ultimii clasati in toate cursele de alergare ca sa faca dupa aia asocierea cu materialul echipamentului si mesajul campaniei?
Oricum ar fi, ideea merita salutata, precum si mecanismul integrat in care a fost construita campania. S-au folosit de orice ca sa-si exprime punctul de vedere, mergand pana a-i face pe bietii oameni sa iasa ultimii in cursa. Speram, de dragul lor, sa fi meritat efortul 🙂
Categorii:Neconventional, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.