Cand un brand te invita sa pierzi

Brandul de imbracaminte sportiva Björn Borg a inceput o lupta impotriva bumbacului la modul cel mai serios. Pentru a-si promova cea mai noua piesa din colectia de lenjerie intima pentru alergat, impreuna cu agentia Round&Round, Stockholm / Suedia, ei s-au gandit asa: cum ar fi daca in cadrul mai multor curse, pe ultimul loc s-ar clasa tot timpul oameni pe care-i cheama “Cotton”, bumbac pe romaneste. I-au gasit, i-au chemat la lupta, dar cu o conditie, sa iasa ultimii.

benjamin_start_2

Si uite asa au reusit sa demonstreze comunitatii de alergatori ca a fi “Cotton” e rau, totul impachetat sub numele “Don’t run in cotton”. Nimeni nu vrea sa iasa pe pozitia “cotton”, “cotton” te face sa transpiri pe interior, “cotton” te incetineste si te poate face sa racesti. E momentul pentru o schimbare, treci la chilotii profesionisti de alergare de la Björn Borg.

Campania s-a derulat in Suedia, iar daca ne gandim la frigul de acolo, o pereche de Björn Borg ar putea fi intr-adevar o solutie tare. Nu stiu insa daca functioneaza si partea de“cotton runners”. Chiar sta cineva sa se uite cine sunt ultimii clasati in toate cursele de alergare ca sa faca dupa aia asocierea cu materialul echipamentului si mesajul campaniei?

Oricum ar fi, ideea merita salutata, precum si mecanismul integrat in care a fost construita campania. S-au folosit de orice ca sa-si exprime punctul de vedere, mergand pana a-i face pe bietii oameni sa iasa ultimii in cursa. Speram, de dragul lor, sa fi meritat efortul 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s