Relativ recent, “cineva, persoana importanta nu spui cine” zicea despre Millennials ca-s o generatie care s-a nascut obosita. Sincer, nu-s de acord cu asta avand in vedere mobilizarea lor de luna trecuta din Piata Victoriei, desi campania asta facuta de Uber cu Transavia pare sa confirme asta. Transavia nu este firma aia de pui de pe la noi ci o companie franceza de zboruri low cost.
Campania, probabil un pilot, ruleaza in cateva orase importante din Franta: Paris, Lyon si Nantes.
Campania misto, nimic de zis. Baietii astia au anuntat ca-i dau drumul de Vinerea asta, desi eu as vrea sa vad curajosii care trantesc usa-n nas sefilor si-i suna de pe scara avionului, cam pe Marti pe Miercuri asa…
CREDITS
Client: Transavia
Agency: Les Galois
Chief Creative Officer: Xavier Beauregard
Art Director: Aurélien Bigot
Copy Writer: Benjamin Le Coz
TV prod: Ingrid Vasseur
Production: Wanda
Directors: The Cabs
Sound: Hrcls (Hercules)
Partner: Uber
Categorii:Campanii, Neconventional, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.