articol de Marian Costache
Ati vazut campania aplicatiei AHA? Probabil ca n-ati ratat-o ca n-aveati cum. E printre cele mai consistente din Bucuresti si pentru ca e in asta o smecherie pe care n-o inteleg, zic sa-ncercam sa ne lamurim un pic impreuna.
Am download-at aplicatia din Google Store si prima chestie care m-a pocnit a fost panoul central in care e o manuta de gagica, cu unghii misto si roz. Pai nu spune nimeni nicaieri ca e o aplicatie doar pentru doamne, nu-i asa?! Oricum, intre noi fie vorba am simtit instant ca-mi infloreste latura feminina.
In fine, am descarcat, am intrat si … si atat. Vreau sa spun ca fara sa fii exact langa locul de vanzare, adica macar la intrarea in mall sau si mai bine chiar pe holurile Promenada sau Mega Mall, n-ai de ce sa te furlandisesti cu aplicatia asta, ca nu pare de nicio trebuinta.
Adica e genul de tool care poate functiona foarte bine doar in proximitatea punctului de vanzare. Oricum, ca sa te bucuri de ponturile pe care ti le da ar trebui sa intri in mall-urile respective cu Bluetooth-ul activ ca altfel nu-ti spune mare lucru. Prin urmare, ce rost o avea sa umpli orasul cu panouri cu aplicatia, daca ea functioneaza doar in doua mall-uri?! Ce sanse sunt ca intrand in mall-urile respective sa-mi aduc aminte sa-mi deschid Bluetooth-ul? Pare ca unii inca se joaca cu multi bani in piata asta, nu-i asa?! Cu multi!
In aceeasi linie a risipei pare sa fie si productia speciala din Unirii. Nu pun in discutie directia creativa neclara, cu Black Friday-ul zdrobit la picioarele telefonului. Nu. Desi e Mai si nu Noiembrie, zic sa trecem peste asta. Vreau sa spun doar ca in masura in care pui o productie speciala intr-un loc cu vizibilitate de 360 de grade, ar trebui sa te asiguri ca oamenii pot intelege ceva si-n clipa in care vin din spate sau din lateral fata de dihania respectiva. Nu ziceti? Eu asa ma gandesc. Altfel o spartura in plus cat de “disruptive” poate fi, pentru niste bucuresteni atat de obisnuiti cu “bombardamentele”?!
Categorii:Campanii, gherila, Neconventional, News, Opinii, Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.