In gara, pe burta

Turneul de Wimbledon va ramane mereu un simbol pentru tenisul de camp. Sigur ca nu credem ca locul in sine ar avea ceva ultra special, nu. Cel mai probabil valoarea e data de oameni, de jucatori dar si de public, de atentia si respectul lor.

Unele branduri sunt foarte atente la acest gen select de public si se gandesc adesea sa le ofere experiente de neuitat, asta asa ca sa citam din clasicii in viata. Stella Artois este brandul care i-a facut pe cei care treceau prin statia Waterloo din Londra in timpul turneului de la Wimbledon, de acum doi ani, sa zboare ca soimii peste arena centrala.

Cum spunea si Gabriel Andrei de la Virtual Reality Studio, intr-un articol publicat dupa editia din acest an a iCEE.fest, VR-ul este ceva mereu nou si nu doar pentru Romania. Tehnologia aceasta permite atatea aplicatii, incat vom fi mereu luati prin surprindere. Dintre utilizarile realitatii virtuale merita sa mentionam showroom-urile pentru dezvoltatorii real estate, drive testele auto si prezentarile de masini, cu vizibilitate la 360 de grade, transmisiile live, platformele pentru educatie, medicina, geografie, astrologie, entertainment si multe, multe altele. Toata povestea asta cu VR-ul este despre un loc de joaca minunat pentru branduri. Deci ca sa incheiem tot cliseistic, “the best is yet to come!”