articol de Dr. Like
Nu va era dor de un print misto? Si fresh? Si noua…A aparut din Argentina, agentia e McCann, facut pentru retailerul de saltele, paturi si multe altele din jurul casei, Sommiercenter. E tare ca de data asta brandul a ales sa-si aduca si aportul social in planul de media, asa ca invita soferii sa traga un pui de somn daca sunt obositi la volan si abia apoi sa porneasca mai departe. Combina utilul cu placutul. E aproape ca si cum Catarama ti-ar spune intr-un ad Elvila ca nu e bine sa te urci obosit la volan, mai bine te odihnesti putin.
De ce s-o fi gandit Sommiercenter astia sa faca patul lor atat de mic si sa se concentreze asa mult pe grija fata de soferi si pe un mesaj pe care-l vedem de obicei venind direct din partea politiei rutiere? Pai ca e anul ala, 2018, in care trebuie sa te dai tovaras cu consumatorul un pic mai mult decat de obicei, ca altfel fuge la altul imediat. Si de ce or fi facut grafica aia bestiala? Ei, la asta e mai greu de raspuns, poate ar trebui intrebat direct artul Pablo Cominetti. Sloganul e mic si de doamne ajuta, Opreste sa dormi si apoi condu! Dar felul in care au executat-o argentinienii… e clar ca stiu ce sa faca cu mainile, de la Maradona incoace.
Oficial ei ne spun pe adsoftheworld.com ca in acest print au vrut sa imite senzatia de somnolenta pe care o ai la volan, cand esti rupt, uitand sa te mai focusezi pe ceea ce conteaza atunci:drumul. Ce ziceti, le-a iesit?
Categorii:Campanii, News, Opinii, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.