Produsul Anului 2018. Castigatorii.

Bucureşti, 23 Mai 2018 – comunicat

Premiile “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiaza inovatia” au fost decernate azi, 23 Mai, în cadrul unei Gale ce s-a desfăşurat la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

IMG_8062

Competiţia se află la a 9-a ediţie în România, în cadrul căreia 29 de produse au câştigat votul consumatorilor şi dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” pe ambalaj şi în toate materialele de comunicare, timp de 12 luni, începând cu luna mai. Cele 29 produse câştigătoare ce au convins consumatorii din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi satisfacţiei, sunt:

Categorie Iaurt: Zuzu Dolce iaurt cremos cu fructe si ciocolata (Albalact)

Categorie Specialitaţi din brânză: President Fresh Cremă de Brânză Proaspătă (Dorna Lactate)

Categorie Conserve vegetale: Mandy Pate Vegetal – Mediteranean și Trufe (Mandy Foods International)

Categoria Îngrijirea feţei: Gerovital H3 Hyaluron C  (Farmec)

Categoria Îngrijire feminină: Always Platinum (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Suplimente alimentare Vitamine şi Minerale : Naturalis Efervescente (Fildas Trading)

Categoria Vopsea lavabilă: SPOR vopsea lavabilă de interior (Policolor)

Categoria Curaţarea casei: SAVO Detergent Dezinfectant pentru Pardoseli din Lemn (Unilever South Central Europe)

Categoria Băuturi vitaminizante : Vitamin Well (Healthy Drinks & Foods)

Categoria Detergent de rufe: Ariel 3in1 Pods Lavender Freshness (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Odorizant Toaletă: Bref Color Water –  Turquoise Aktiv si Purple Aktiv (Henkel România)

Categoria Balsam de rufe: Lenor Inspired by Nature (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Specialitati de Panificatie si Patiserie: Boromir Cozonac Pricomigdală (Boromir Ind)

Categoria Desert: Zuzu Dolce Mousse Ciocolată (Albalact)

Categoria Articole hranire bebeluşi: Aparat de gătit cu abur U-Grow Vaporo (Network One Distribution)

Categoria Scutece bebeluşi: Pampers Pants (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Bere: Timişoreana Nepasteurizată (Ursus Breweries)

Categoria Detergent de vase: Fairy Platinum Lemon Lime (Procter & Gamble Marketing Romania)

Categoria Saci, pungi, folii menaj : Fino Folie de aluminiu si Hartie pentru copt 2in1 (Sarantis România)

Categoria Apă pentru copii: Aqua Carpatica Kids (Carpathian Springs)

Categoria Apă minerală: Aqua Carpatica 250ml (Carpathian Springs)

Categoria Suplimente alimentare Osteo-articulare: Naturalis ArtroSuport Forte (Fildas Trading)

Categoria Băuturi răcoritoare necarbonatate: Fuzetea Icea Tea (Coca-Cola România)

Categoria Îngrijirea picioarelor: Dr.Hart Gel cu Heparina pentru picioare obosite (Dr.Hart)

Categoria Salam: Salam Săsesc (Cris-Tim)

Categoria Specialităţi din peşte : Mandy Pate de Peşte – Somon, Ton si  Macrou (Mandy Foods International)

-Categoria Mobile Banking: Aplicaţia UniCredit Mobile Banking (Unicredit Bank Romania)

Categoria Credite Bancare: Credit Ipotecar “La Casa Mea” (BRD Groupe Société Générale)

Categoria Cont bancar curent: Ofertă Tranzacţională Genius Cont (Unicredit Bank Romania)

“Asistam an de an la o diversificare a nevoilor consumatorilor, iar ediţia din acest an este şi ea aliniata acestei realităţi, astfel primind titlul “Votat Produsul Anului®” produse inovative din diferite zone: alimentaţie, băuturi, întreţinerea locuinţei, îngrijire personală, bricolaj, pharma sau banking. Totodată, cu fiecare ediţie încercam să expunem competiţia unor noi industrii, iar în 2018 ne-am îndreptat şi către zona de bricolaj”, a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager “Produsul Anului” România.

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a noua ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un eşantion de 7100 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.2%. Studiul a avut loc în perioada 16 aprilie- 21 mai 2018. Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, satisfacţie. Produsele câstigatoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele înscrise în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.