articol de Dr. Like
Erau zile cand treceam zilnic pe langa acest panou, din fata magazinului Burberry din Bucuresti. Ultima reclama “mascata” pt. brandul asta pe care o tin minte era aia cu fularul lui Nastase infasurat in pozitie de aproape mort.
De atunci nu tin minte sa fi vazut vreo comunicare pe tv, net, radio de la ei, semn ca o duc bine si clientela stie si se duce direct la tanc, nu-i trebuie prea mult indemn ca sa scoata cash-ul gros pentru carouri.
Dupa o serie indelungata de panouri cu niste copii imbracati in adulti, acum Burberry a schimbat panoul si infatiseaza un fel de regina, care a castigat coroana pentru cele mai frumoase carouri sau ceva in nonsensul asta. Hai ca intelegeam, prin iarna vedeam copii de 12 ani care ne imbiau la shopping haute couture, dar acum e mamaia asta care aduce si putin a imparat si ne debusoleaza de tot.
Is that an ad? Daca da, de ce, cu ce scop si de ce nu-mi da mie cineva toti banii aia aruncati pe … carouri?
Categorii:Campanii, Opinii, Outdoor, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.