Dragostea trece prin frigider,

articol de Marian Costache

Pentru astazi avem o chestie smart, venita tooocmai de la Samsung, si asta nu pentru ca astazi implinim 11 ani, de cand am publicat primul articol aici, ci pentru ca asa suntem noi, misto!

Daca nu v-a lasat memoria, maine este Valentine’s Day, iar daca v-ati cunoscut marea iubire in cine-stie-ce circumstante interesante, delicate sau chiar poetice, ei bine, e posibil sa va fi grabit. Nu de alta dar uite ca Samsung si-a dat seama ca adevarata compatibilitate intre doi iubiti tine foarte mult de felul in care le arata frigiderul, pe vremea cand ei stateau singuri si de capul lor.

Ei si ce face un gigant, d-asta de tehnologie, cand isi da seama de-o chestie?! Ati ghicit, lanseaza o aplicatie. “Refrigerdating” este o aplicatie care ruleaza pe frigiderele smart de la Samsung si care conecteaza oamenii singuri, facandu-i sau nu eligibili intre ei, pe baza resturilor din frigider.

„We hope people can meet under more honest or transparent circumstances with the help of the contents of the fridge, because that can tell you a lot about the personality,” said Elin Axelsson, PR manager at Samsung Electronics Nordic based in Sweden. She talked about combating the shallowness of filtered photos on social media and dating sites with something a bit more… organic. – sursa Cnet

Aplicatia  ruleaza pe gama de frigidere Samsung Family Hub, ce costa in jur de 4000USD/buc.. Prin urmare, chiar daca algoritmul legat de mancare nu e perfect, Refrigerdating va cupla macar oameni cu aceeasi “dimensiune” a buzunarului.

Gurile rele spun ca aplicatia e un soi de Tinder, oferindu-le inimilor singure oportunitatea sa se uite prin frigiderele celor cu care si-ar dori sa intre in vorba, pe principiul “show me yours, I’ll show you mine.”

Noua ne place ideea, desi seamana al naibii de mult cu o “cascadorie” de PR. Oricum, aplicatia nu e nici pe departe izvorata din altruism, chiar daca peste 90% dintre americanii singuri (conform Statistic Brain Research) si-au cautat un partener online, ci incearca sa ne vanda niste frigidere scumpe. In plus, nici algoritmii ei nu sunt perfecti, in masura in care nu apare pe nicaieri componenta olfactiva. Ia ganditi-va ca pentru anumite interioare de frigider imaginile ‘or fi cumva dar mirosurile ar putea bate orice imaginatie…

P.S.: Daca v-a placut articolul de mai sus, nu ezitati sa ne cititi in continuare. Dupa cum va spuneam, astazi am implinit 11 ani. Puteti fi in contact cu noi via e-mail, urmand pasii de aici sau sa intrati in comunitatea celor interesati de ce facem/publicam, accesand pagina noastra de Facebook. La buna revedere!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.