CN8 Unstoppable – identitatea de brand a Cristinei Neagu, semnata de Rusu+Bortun Brand Growers

comunicat

Rusu+Bortun Brand Growers isi extinde expertiza in brandingul sportiv semnand identitatea Cristinei Neagu. Desemnata de patru ori cea mai buna jucatoare de handbal din lume, Cristina Neagu este un sportiv cu ambitie mare, o luptatoare constanta, ce nu poate sa fie invinsa, cu mingea in mana sau fara, pe teren sau in proiectele personale. Printr-o expunere constanta, energia acumulata pe terenul de handbal devine inspiratia de care avem cu totii nevoie atat in sport, cat si in alte domenii. Cristina Neagu si-a cunoscut dintotdeauna potentialul sportiv, urmandu-si acest gand cu multa forta si motivatie. Ea stie sa se arunce in lupta si sa dea tot ce are mai bun, fiind constant un exemplu pentru noi toti.

In spatele crearii brandului exista nu doar munca si sudoarea handbalistei, dar si un proces elaborat, realizat de agentia de brand Rusu+Bortun Brand Growers. Un proces de auditare realizat cu persoanele din jurul Cristinei Neagu, cu personalitati din marketing-ul romanesc, precum si discutii aprofundate unu la unu cu Cristina despre valorile in care crede, unde vrea sa ajunga, ce isi propune din punct de vedere profesional.

“A fost prima data cand am fost pusa in ipostaza sa imi aleg o reprezentare grafica si o expresie care sa ma defineasca ca om si ca jucatoare de handbal. A fost interesant sa aflu cum ma vedeau altii si sa vad cum mi se construieste povestea. Mi-as dori sa existe mai multe branduri de sportivi in Romania si ele sa se manifeste in spatiul public, sa devina modele pentru cei tineri, nu neaparat in sport, ci in viata,” a spus Cristina Neagu.

Astfel, reprezentantii agentiei au cautat sa identifice zonele potentiale de asociere cu personalitatea Cristinei si au construit strategia de brand menita sa reflecte realitatea si trasaturile identificate in urma acestui proces. Cristina Neagu este UNSTOPPABLE. Perfectionista, plina de determinare, cu mare incredere in sine si cu calitati clare de leadership.

Cristina Neagu a adoptat o identitate de brand care sa ii reflecte valorile si personalitatea. Simbolul ales (CN8) reprezinta dualitatea dintre putere si feminitate: initialele numelui Cristinei Neagu, folosind tipuri de litere diferite, unul care exprima forta si celalalt, eleganta. In centru este cifra referinta pentru sportiva, 8-ul – infinit, desenat de echipa agentiei special pentru acest logo nou, astfel incat sa transmita dinamism.

“In brandingul sportiv, ca si in brandingul personal, am tinut cont de anumite reguli: sa ai focus (nu poti fi totul pentru toata lumea), valorile de brand trebuie sa fie autentice, sa tina cont de povestea de viata a Cristinei si sa ii reflecte si dorintele de viitor, sa spuna o poveste (sa transmita emotie),sa fie consistent (sa transmita acelasi mesaj de fiecare data) si sa creeze un impact pozitiv in lumea in care activeaza. Sa inspire, sa motiveze, sa modeleze comportamente,” a declarat Alina Tudose, partner Rusu+Bortun Brand Growers.

Din partea Rusu+Bortun Brand Growers s-au implicat Alina Tudose, Catalin Rusu, Razvan Chifu (partners) si Anca Uscatescu (Senior Graphic designer & DTP).

Din partea Sports HUB au contribuit la succesul brandingului Virgil Stanescu (President) si Ana Luca (Operations Manager).

BG_CN8_palmares

Pe langa brandul Cristina Neagu, Rusu+Bortun Brand Growers semneaza identitatea Sports HUB alaturi de care dezvolta identitati pentru sportivi recunoscuti precum Ana Maria Branza, Mihai Leu, Camelia Potec sau Marian Dragulescu.

“Intalnirea cu Virgil Stanescu si parteneriatul nostru cu Sport HUB pentru a creste branduri personale ale campionilor cred ca umple un gol in lumea sportului. Pentru mine este o dubla victorie atat ca om de brand, cat si ca pasionat de sport. Cristina este un exemplu de consistenta, constanta, coerenta si credibilitate. Sunt cele mai sanatoase ingrediente pentru cresterea unui brand. M-au impresionat lupta pentru autenticitate, zero overpromising, judecata critica si alegerile proprii pentru cine e acum si ce-si propune sa adauge in viitor. Brandul CN8 este despre proces, despre focus, despre cum poti face fata drumului care nu-i mereu lin, despre cum poti ajunge de neoprit. Din punct de vedere vizual, identitatea CN8 descrie tensiunea dintre sportiv si om. Forta, explozia si determinarea sportivei alaturi de eleganta si delicatetea omului Cristina Neagu,” a declarat Catalin Rusu, co-founder Rusu+Bortun Brand Growers.

Rusu+Bortun a fost infiintata in 2008 si este o agentie care integreaza strategie, design si manifestare creativa de brand, prin Brand Growers, si comunicare digitala prin Cyber Growers.