Asa cum va spuneam acum ceva vreme, muzica face casa foarte buna cu berea. Iata ca si OCS a intrat in aceasta categorie, am vorbit cu Dan Amariei, vocalul si liderul trupei si am aflat mai multe despre ideea din spatele produsului
articol de Romanita Oprea
Trupa Omul cu Sobolani a lansat prima bere alaturi de Ground Zero Beer. Eticheta a fost conceputa de Mihai Grama si Berea se vinde doar la 6-pack, atat in Bucuresti, cat si in tara, de la The Beer Institute – Romanian Craft Beer Shop. Pre-orders se pot face pana pe 3 mai, boxul pleaca pe 4 mai, editia este limitata la 600 de sticle, iar profitul se doneaza.
Ce i-a determinat pe membrii trupei sa faca acest pas in strategia lor de marketing? “Au fost prea multe glume cu <<dau 2 beri goale pentru una plina>>, asa ca am hotarat sa luam atitudine, sa avem pe ce ne baza. Glumesc, a plecat de la o vorba in vant, vorbeam cu un prieten de Facebook (da, nici nu ne stim in real life) despre bere, si am zis pai hai sa facem berea OCS, hai, 2 saptamani mai tarziu, iaca,” povesteste Dan Amariei, vocalul si liderul trupei. Faptul ca si alte trupe romanesti de rock si-au lansat propriile beri in ultimii ani a reprezentat un impuls, dar Dan Amariei spune ca se gandise sa aiba un produs Omul cu Sobolani de acum 20 de ani. “Recunosc, atunci m-am gandit la o bautura energizanta, nu stiu ce Dumnezeu era prin capul meu”.
In ceea ce priveste crearea in sine a berii, membrii trupei au fost destul de mult implicati, au facut si primele schite de etichete, ulterior fanii intrand in actiune si “facandu-si de cap” creativ, iesind niste rezultate foarte misto. Iar castigatorul, Mihai Grama, a fost recompensat cu un premiu (24 de beri pline!).
Categorii:Antreprenori, Campanii, comunicat, News
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.