articol de Marian Costache
De cand s-a mai terminat cu haosul si distantarea create de pandemie, viata, inclusiv cea publicitara, pare ca si-a revenit un pic la ce era inainte. Incepi sa mai vezi lucruri intamplandu-se, bugetele incep sa zambeasca din nou, orasul parca prinde si el culoare.





Am facut un pit stop la statia de metrou Universitate, acolo unde Huawei isi promoveaza noile casti Huawei Free Buds 4i dar si noile lor ceasuri smart gen Elegant 6 printr-o campanie care, dincolo de o pata de culoare, ajuta oarecum la improspatarea / mascarea peisajului urbanoid marca Metrorex, aviz celor care au incercat sa intre ultima oara in toaleta din statia respectiva.
Trecand peste asta, stalpii de sustinere au fost imbracati in autocolante Huawei, iar ceasuri au incolacit si ei stalpii, care nu-s deloc putini, deci locul a fost marcat puternic de brand. Aproape ca-ti da de gandit, ce cauta triunghiul ala, scultptura urbana din metal, incolacit intr-un patrat si un cerc chiar in mijlocul statiei, dar despre piramide intr-un post viitor.





#castifaramuzica
Ar mai fi mers ceva ca aceasta noua campanie sa fie si mai tutera? Poate un hot spot in care lumea sa si asculte / testeze live noile free buds, in timp ce asculta niste muzica locala si nu numai, sau poate si mai elegant, sunetele orasului intr-o maniera ASMR, pentru efect maxim. Dar atunci ar fi fost o problema de igiena, asa ca ne-am raspuns singuri la intrebare, ideal ar fi ca oamenii sa plece cu castile acasa, eventual castigate in urma unui concurs. Si uite asa, din una in alta, ajungem tot la promoterite.
Cert e ca o campanie la casti fara muzica e un pic seaca, dar atat s-a putut momentan, cel mai probabil. Sau cine stie, castile astea or fi doar sa nu ne mai traga curentul cand iesim de la metrou?
Lasam si un video mai jos, sa prindeti vibe-ul direct din locatie.
Categorii:Campanii, Neconventional, Opinii, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.