Teodora Migdalovici: “Tandemul CannesWeek / TalentBet e raspunsul detaliat la versurile astea estivale – Vara asta fac tot ce-mi trece prin cap”

Esta vara iar, ca sa citam din clasicii in viata. Motiv de letargie pentru unii si de agitatie pentru altii, grabiti sa apuce sa mai miste lucrurile, sa prinda si un pic de vacanta, pana sa ne ia pe sus mult trambitatul val 4.

Pentru ca este unul din reperele noastre in privinta creativitatii, fie ploaie, fie soare, am sunat-o zilele trecute pe Teodora Migdalovici, sa vedem ce proiecte mai planuieste si cat de date peste cap sunt atat talentele, cat si Cannes-ul.

un interviu de Marian Costache

Ce-ti trece prin cap, Teodora Migdalovici?

Vara asta fac tot ce-mi trece prin cap!

Adica ce cred ca are nevoie piata de marketing si comunicare neplecata la munte si la mare, dupa o pandemie care, pe unii, i-a tinut letargici aproape doi ani: o infuzie de creativitate internationala, asezata pe nisele de maxima relevanta ale momentului, dublata de lucru pe briefuri reale si rafinat portofoliu, dar si lucruri practice, ca o curatenie de vara – cum sa-ti construiesti brandul profesional, cum ar trebui sa arate un film de prezentare personala intr-o aplicatie la un concurs sau un job, cum trebuie sa arate fotografia de linkedin sau cea pusa in cv, cum ai grija de sinele tau, practiand mindfulness si decompresie prin aranjamente florale sau evadare in alte culturi – de aceasta data, focus pe japonia si intelepciunile ei.

Tandemul CannesWeek / TalentBet e raspunsul detaliat la versurile astea estivale: “Vara asta fac tot ce-mi trece prin cap”. La final se lasa cu internship in cateva companii international premiate, pentru cei de pana in 23 de ani, cu o posibila calificare la Roger Hatchuel Academy si pentru toata lumea cu o resetare, o ordine si un ghidaj in cariera, toate, de mare angajament.

M-am uitat si eu peste program, va incurajez sa-l explorati si sa va aventurati – e gandit sa va transforme. In bine.

Pentru vara lui 2021 am pregatit un program de exceptie pentru toti oamenii din marcom care-si doresc o actualizare profesionala, aliniere cu trendurile internationale in eficienta si creativitate, dar si focus ca la carte pe dezvoltare personala. Ne-am gandit si la voi!

In timpul #CannesWeek (17 iulie-23 iulie) atentia e centrata pe studierea celor mai interesante lucrari premiate la Cannes Lions in discipline si categorii relevante (inovatie, PR, e-commerce, digital, creative data & co).

In urmatoarele 3 saptamani din #TalentBet ritmica intalnirilor oscileaza intre seminarii si workshopuri cu focus pe antrenarea muschiului creativ si personal branding (upgrade de portofoliu, arta unui CV articulat, revizitare si feedback pe profilul de linkedin, mindfulness, rezolvarea blocajelor creative).