David Guetta te scapă de hemoroizi

articol de Marian Costache

Ai probleme cu anxietatea? Dureri, hemoroizi, infertilitate? Apelează la David Guetta aka Dr. Florin Bebeșel. Vrei să renunți la fumat? Avem laser, acupunctură, tot ce trebuie. Sună acum la numărul de pe panoul ăsta și te rezolvăm. Îți dăm și un Tuborg dacă e. Știi că muzica unește.

Cam ăsta e corolarul ultimilor și primilor 30 ani de publicitate din România. Un panou pe cel mai circulat bulevard al capitalei în care s-a brevetat un nou tip de reclamă, ad-ul 3 in 1. Avem și promoție la francezul Guetta, la Tuborg și la terapie cu laser și acupunctură de la domnu Bebeșel.

Acuma, mai în glumă, mai în serios, vouă ce vă inspiră videoul ăsta de mai jos, că e treabă serioasă cu publicitatea asta? Adică niște oameni chiar dau banu gros să monteze ditamai meshup-ul, agențiile media fac o căruță de bani, bașca, le mai iei și lumina oamenilor ăia de pe bulevard că le pui pânza la ferastră și când colo… singurii beneficiari suntem tot noi, ăștia care mai scoatem un surâs și facem un selfie cu ce ghidușii se mai întâmplă în domeniul ăsta publicitar. Te-ai fi gândit că cineva verifică chestiile alea, că dacă dai un ban e cineva care se interesează ca reclama aia să se vadă bine, dar săracul de ad probabil n-o avea nici autorizație de instalare, cine să-l ma caute la acte și patalamale.

#bestuseoftrash

Nu s-au schimbat multe pe Magheru și probabil va mai trebui să curgă multe benzi de mașini pe acolo ca să simțim că ne apropiem cât de cât de ad-urile de prin vecini. Pare un oraș cucerit de posterele jerpelite care anunță un nou concert cu Bănică Jr. și o nouă piesă cu Mălăele. De data asta fără Caramitru, plecat recent de pe scenă.

Așa că show-ul continuă în pași amestecați, ba e festivalul luminilor cu fonduri și mapping pe Casa Poporului cu cei mai periculoși din domeniu, ba e bâlci cu aracet și A2-uri lipite de băieți noaptea, la adăpostul unei mafii a posterelor bine lăsată să-și facă treaba. De aia îi și spune Orașul contrastelor. Odată cu noii primari, poate ar trebui să ne gândim și la un nou vehicul publicitar… ce ziceți, branduim și noi niște șobolani din sectorul 1? Poate după aia luăm și Cannes-ul, la categoria Best Use of Trash. E doar o idee.