N-ati uitat, sper, 2008 si 2009 sunt ani electorali. Uau, ce mai timpi de antena consumati pe discutii sterile despre “ala si-a adus nu stiu ce nepot sau amanta in minister” sau “primaru’ ala a asfaltat drumu’ catre casa lui din varf de deal in loc sa instaleze canalizare la scoala”. Nu vom fi crutati de serii ample de telenovele …In politica de acum sumele “invartite” sunt imense si oamenii mult mai bogati decat acu’ 15 ani. Sa te tii distractie! Ca toti cei care au lucrat pentru “mediul politic” din Romania am incercat si eu binefacerile acestui gen de colaborare.
Am luat tepe, am castigat procese, am fost amenintat in diferite feluri, am facut noaptea anticamera pe la cine stie ce potentat. Daca tot ne asteptam la niste campanii electorale “di granda” ma gandeam sa propun chiar o comunicare vizual – olfactiva celor interesati in astfel de strategii. Credeti ca am putea asocia vreun partid cu o aroma suava de trandafir ? Carui partid credeti ca i s-ar potrivi un mesaj olfactiv din categoria “Aroma Therapy”?
Eu m-am gandit deja la cateva exemple de campanii vizual olfactive care li s-ar potrivi politicienilor pentru electorale. Ma gandesc ca celor de la PDL li s-ar potrivi aroma BANI. Eu le-as propune PDL-ului un autobuz cu aroma de BANI. As propune un panou la metrou cu miros de TAXA pentru PNL. Ar merge deasemenea un metrou parfumat tematic cu miros “de pensionari” pentru PSD si un panou mobil “Aroma Therapy” pentru PRM. Daca tu ai alte idei, iti astept comment-urile pe blog, pentru o Romanie frumos mirositoare!
Categorii:Uncategorized