Ce m-a „ingrozit” la publicitatea londoneza

Am lipsit o vreme de pe aceste meleaguri. Asta mi-a incurcat oleaca treburile de pe-aici, de pe-acasa, dar m-a si ajutat sa vad niste locuri cu adevarat aglomerate unde oamenii traiesc mult, mult mai organizat.

Publicitatea stradala din Londra nu e foarte departe de ce suntem obisnuiti sa vedem pe strazile din Bucuresti, din punct de vedere al mesajului, insa cand vorbim de mediile de expunere, ei bine, lucrurile stau usor altfel.

Outdoor nu inseamna haos, iar indoor nu e egal cu agresivitatea din lift, buda, metrou.

Ce mi-a atras atentia in primul rand a fost un panou mobil, care promova un muzeu al groazei. Astept sa vad si la noi primul muzeu care va accepta sa-si exploateze potentialul oamenilor de pe strada. Intre o intalnire cu Einstein la Tussaud’s, din care ar iesi cateva lumanari si scantei brici, si o plimbare cu doubledeckerul branduit pana aproape de disparitia rosului clasic, am intrat pana la metrou, unde m-a frapat ordinea aproape de expozitie in care reclamele sunt dispuse. Pozele de mai sus, cu Einstein sau nu, poate ar trebui sa ne dea (mai mult)de gandit.

Categorii:Outdoor