Cu Dumnezeu in publicitate

Felix Tataru, presedintele IAA, director general al GMP (si absolvent al facultatii de teologie) da vina pe alegatori pentru esecul “promovatilor” sai, “Liviu si Vasile” numiti astfel de insusi protagonistul nostru, probabil pentru a evidentia camaraderia nascuta in urma campaniei.

Tataru isi smulge vina de pe fata si o arunca violent in public, punand la indoiala competenta intregii mase de alegatori, insa din nefericire aceasta vina pare sa se intoarca inapoi ca un bumerag (« prosti da’ multi » – Lapusneanul).

Punctul culminant al carierei publicitare a teologului nostru a fost vinderea « detergentului Basescu » mentioneaza intr-un interviu acordat Wall-Street, dar inainte de acest moment puternic incarcat a fost « scoaterea la lumina » a « filmului prost » « The world is not enough ».

Am indraznit introducerea acestei mici digresiuni pentru a evidentia faptul ca Felix Tataru isi ia cu siguranta intelepciunea de la Dumnezeu, fiind critic de film, parinte al detergentului basescian, si autoritate suprema care poate numi toate persoanele care au votat in timpul acestei campanii « fie prosti, fie ingrati » asa cum apare intr-un articol din Business Standard scris de Teodor Tita.

Categorii:Scandal