De curand, in luna mai, o noua companie a intrat pe piata outdoor mobila. Este vorba de Zest Publicis, divizia de outdoor a companiei CBTT.
Divizia ofera spatiu publicitar pe masinile Zest, sonorizare, difuzor olfactiv de mirosuri, GPS tracking.
“Suntem in discutii avansate pentru organizarea mai multor campanii outdoor pe litoral si prin tara. Vom fi prezenti la mare, la munte, organizam caravane in toata tara”, a declarat unul din reprezentantii companiei.
Ma bucur ca vine concurenta, asta nu poate decat sa duca la oferte mai bune, si mai multa diversitate pe piata. Doar ca…nu vad cum o companie care are doar doua masini in dotare isi propune sa fie vara asta peste tot, la munte, la mare, si sa atraga privirile tuturor, cu o suprafata de expunere de doar 2 metri. Una peste alta, pana in prezent, singura lor realizare e ca au venit pe roti de la Paris.
Ce poate fi mai neconventional de atat?
Categorii:Neconventional