O “valoare” … adaugata!

In decursul timpului petrecut ca advertiseri ne-am obisnuit bine si cuminte sa sustinem, macar in fata clientilor ce ne platesc, ca putem aduce valoare campaniilor lor. Ulterior aceasta se transforma pentru unii chiar intr-un mod de permanenta evolutie.

De aceea stau si ma gandesc ca-mi pare extrem de rau ca nu mai fumez!
Ce mai “valoare” au adaugat autorii campaniei antifumat ce o are in centru pe Raduleasca …Daca fumam eram sigur tentat sa sun, s-o sun, poate iese ceva ca si-asa o “arde” cu multi. Ce porcarie!

In afara de chilotetii ei rosii ce marcheaza un popou facut din Adobe nu vad nici o valoare adaugata, din punct de vedere advertising. Ca Mihaela e subiect traditional in diferite tabloide flamande, asta ar putea fi o eventuala valoare adaugata.

Stau insa si ma-ntreb cat de tampiti sa mai fie inca romanii si cat de avida de scandal este aceasta individa?!
De final, un link care a circulat pe net in ultima luna, probabil cu impact mai mare decat campania in sine.

Categorii:Scandal

Etichetat ca:, ,