Foame peste publicitate?

In urma cu ceva vreme citeam un articol scris de Lucian Mandruta despre problemele ce se-ntrevad la orizont, ca urmare a “disparitiei” de pe piata romaneasca de publicitate a unor bugete de cateva milioane.

Astazi am gasit un alt articol interesant, despre cotatiile bursiere ale unora dintre cele mai mari agentii de publicitate din lume, cu reprezentante si Romania. Lumea pare ingrijorata si probabil ca se-ntampla miscari.

In “fascinanta si eterna” noastra tarisoara nu se stie niciodata cine se vaita pe bune sau cu vreun interes … Probabil cele mai multe din agentii sunt precaute acolo unde nu e cazul, iar altele nu-si bat capul. Din toata criza asta a publicitatii probabil cel mai mult de pierdut au angajatii, masa de manevra. Cuvantul de ordine acum e panica, si ca sa nuantez putin, oamenii de la media sunt primii vizati in cazul pierderii conturilor. Urmeaza moartea advertisingului oare?

Categorii:Scandal

Etichetat ca:, , ,