A bloody unconventional campaign

Londra, atmosfera sumbra, zi de 13, vineri, sange, cadavre, bucati de cadavru raspandite peste tot prin oras, scenariu de film de groaza. Nu e “Jack the ripper”, e o campanie recenta de marketing care implica gasirea unor parti sangerande de corpuri umane prin oras. Totul a fost orchestrat de Monument PR pentru lansarea pe 13 martie a jocului Resident Evil 5.

Campania presupunea ca aproximativ 50 de oameni sa gaseasca diferite parti de cadavre in mai multe locatii din Londra.

Reprezentantii Monument PR spun ca prin aceasta actiune nu s-a dorit crearea de publicity. Pana una alta, peste 100 de oameni s-au inscris in competitie, iar plangerile din partea locuitorilor ingroziti de bucatile de cadavre nu au incetat sa apara.

In acelasi timp, mai multe bucati de zombie s-au ratacit in quest-ul organizat de agentie, iar Monument PR posteaza mesaje pe bloguri si site-uri, incurajand pe oricine gaseste bucatile disparute de cadavre sa le returneze.

Asa ca, daca aveti drum prin Londra in perioada urmatoare, sa nu va speriati cand va va aparea un zombie in fata, e pur si simplu in scop publicitar: advertising morbid sau bloody unconventional?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s