Femeile: less is more

Din cand in cand simt nevoia sa citesc pe net ceva scurt si frumos, scurt si la obiect, ca de aia s-a inventat internetul, ca sa scapam de caramizile din biblioteca. Am dat pe IQads peste un articol despre studiul de marketing cu privire la femei realizat recent de Smark.

Articolul lui Cosmin Nae nu mi-a satisfacut neaparat pofta de vara. Suntem instiintati de la bun inceput ca si el a participat ani la rand la conferinte pe subiectul segmentarii, iar in prezent, surprinzator, inca se mai foloseste segmentarea demografica.

Referitor la studiul realizat de Smark, el e de acord inca din prima parte a articolului ca femeia trebuie tratata diferentiat in planurile de marketing.

“Femeia trebuie vazuta din cel putin 3 perspective relevante in planul de marketing al oricarei companii: receptor de mesaj/comunicare, factor activ in achizitie, consumator. Cele 3 dimensiuni pot sa coexiste sau pot fi activate independent”.

Intreabarea retorica de la final “Este astfel utila dezvoltarea de cercetari de piata cu focus pe femeie? Credem ca da…” m-a facut automat sa ma duc pe site-ul The Economist. Unde, culmea, am inteles imediat de ce “less is more”.

Exact din articolul asta: http://www.economist.com/sciencetechnology/displayStory.cfm?story_id=14248430. Nu vreau sa va spun la cate conferinte am participat, va las doar sa dati un click pe poveste.

Categorii:News