Publicitate la peste 30 de grade

„Cum e la voi? Aveti de lucru? Ce campanii mari sunt pe piata?” Cam la asta se rezuma discutiile de obicei pe timp de vara. Caldura a topit pana si frica de criza, dar si ideile neconventionale ale departamentelor de media. Pentru ca tot am vorbit in ultima perioada despre ce s-a intamplat la altii, ma gandeam ca e timpul sa va spun ce a mai facut MV.com vara asta.

Iunie si iulie au insemnat campanii diverse pentru cativa clienti mari, cum ar fi: Vodafone, Germanos, Selgros, Bookfest, Cosmote, Nestea, Ballantine’s, Money.ro, Kaufland etc..

Petrosani 1

Si pentru ca nu as vrea sa va plictisesc cu detalii, hai sa vedem totusi ce a fost interesant la campanile astea:

Nestea – BLUEpush

Campania dureaza aproximativ doua luni si jumatate si are parte de un setup instalat in aproximativ 20 de orase si pe litoral. Locatiile de amplasare vizeaza parcuri, locuri agglomerate, cum ar fi mall-urile, plaja etc…
Trecatorii sunt invitati in „oaza” Nestea unde se pot juca si castiga diverse premii (tricouri, sepci inscriptionate) si sunt serviti cu un pahar de Nestea rece. Hostessele anunta trecatorii sa-si activeze functia Bluetooth a telefoanelor mobile, iar toti cei identificati sunt interogati de server-ele BLUEpush, iar dupa “Accept” li se transmit doua wallpaper-uri Nestea.

Money.ro – Outdoor-Mobil & BLUEpush

Servere BLUEpush au fost instalate pe doua echipaje MVcom-MAXI. Vizualurile indemnau trecatorii sa-si activeze functia Bluetooth, iar serverele transmiteau un wallpaper si un jingle cu mesajul campaniei „Invidia e buna”.
Campania a durat o luna de zile, si s-a derulat si in puncte fixe, in cadrul CERF 2009 (3 zile), si in mall-uri (Baneasa Shopping City, Plaza Romania si Bucuresti Mall).

IF-07-MVC 3

Pot spune cu mana pe inima, ca in materie de servicii noi dezvoltate, ultimele luni au fost prolifice pentru MV.com. Asta pentru ca am pus la punct doua scenarii de promovare inovatoare.

Primul urmareste crearea de Hot Spot-uri wireless mobile, instalate pe echipajele de outdoor-mobil, urmand ca la accesarea acestora, browserul utilizatorului sa treaca prin pagina clientului care sponsorizeaza campania.
Al doilea scenariu vizeaza folosirea de ochelari 3D pentru “descifrarea” de vizualuri stereoscopice aflate pe echipajele de outdoor-mobil.

Cam asa arata pana acum vara pentru MV.com. Cateva campanii mari si cateva idei bune, care sa ne consolideze titulatura de neconventionali. A, si sa nu uit, sa va intreb si pe voi: “Aveti de lucru? Ce campanii mari sunt pe piata?”