Campania electorala 2009, intre comertul cu arme si susele ieftine

Am constatat cu neplacere ca anul acesta campania electorala sau mai exact ne-electorala a demarat de foarte devreme. Probabil miza e cea care anima atat de tare diverse cercuri de interese.

Oare o fi chiar asa o mare afacere sa fii Presedintele Romaniei ?!

Ma gandesc la asta avand in vedere cat de mult s-au “duelat” diversi pe tema suselor marca Iacob-Ridzi si Udrea. In ambele povesti sunt ultra prezente niste firme de publicitate, trusturi de presa etc.

Ori n-am fost noi prea atenti ori pana acum, in alte campanii, chiar n-au fost foarte multe scandaluri care sa implice publicitarii, cu exceptia celui din 2005, care viza relatia Ogilvy – PSD, si care s-a soldat cu demiteri la varful grupului de comunicare. Probabil e cineva care a hotarat ca e randul breslei noastre sa-si bage imaginea “la apa” …

elections-money-main-052009064203

Ca si cum circul nu era suficient de mare, o gasca de “baieti”, poate mereu aceiasi, au scos la rampa si povestea cu armele fratelui Presedintelui. Firmele din basmu’ asta nu mai erau de publicitate. Subiectul insa a suscitat insa interes masiv, publicitatea i-a fost pe masura …

Concluzia e una singura: 2009 are parte de o campanie ne-electorala care a inceput, dupa cum se vede, in forta, fara sa se fi dat macar startul oficial!

Sa ne tinem bine ca mai urmeaza “secvente tari” cu siguranta!