Campania electorala 2009, intre comertul cu arme si susele ieftine

Am constatat cu neplacere ca anul acesta campania electorala sau mai exact ne-electorala a demarat de foarte devreme. Probabil miza e cea care anima atat de tare diverse cercuri de interese.

Oare o fi chiar asa o mare afacere sa fii Presedintele Romaniei ?!

Ma gandesc la asta avand in vedere cat de mult s-au “duelat” diversi pe tema suselor marca Iacob-Ridzi si Udrea. In ambele povesti sunt ultra prezente niste firme de publicitate, trusturi de presa etc.

Ori n-am fost noi prea atenti ori pana acum, in alte campanii, chiar n-au fost foarte multe scandaluri care sa implice publicitarii, cu exceptia celui din 2005, care viza relatia Ogilvy – PSD, si care s-a soldat cu demiteri la varful grupului de comunicare. Probabil e cineva care a hotarat ca e randul breslei noastre sa-si bage imaginea “la apa” …

elections-money-main-052009064203

Ca si cum circul nu era suficient de mare, o gasca de “baieti”, poate mereu aceiasi, au scos la rampa si povestea cu armele fratelui Presedintelui. Firmele din basmu’ asta nu mai erau de publicitate. Subiectul insa a suscitat insa interes masiv, publicitatea i-a fost pe masura …

Concluzia e una singura: 2009 are parte de o campanie ne-electorala care a inceput, dupa cum se vede, in forta, fara sa se fi dat macar startul oficial!

Sa ne tinem bine ca mai urmeaza “secvente tari” cu siguranta!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s