Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • Marketing
  • Advertising
  • Facebook
  • MULTIsenzorial
  • MVcom
  • ux
  • Cannes Lions
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

octombrie 14, 2009

Cum se face product placement in spoof

Se ia una bucata viral, care deja e hit pe youtube, se face un sequel, cel putin la fel de tare, si se baga reclama, vizual vorbind, in el.

Asa au facut si cei de la RAPP, o agentie franceza care a scos un spoof la viralul cu Helium Boys atribuit celor de la Levi’s.

Vrei sa-ti plasezi un logo undeva in fundal sau chiar pe tricoul baietilor, se rezolva. Iar banul curge. Sau mai bine zis, pluteste.

Mai jos, e marfa. Primul e originalul. Al doilea e cel facut de francezi.

via www.drivesmart.wordpress.com

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Listare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Neconventional

Etichetat ca:drivesmart, heliu, levi's, logo, Neconventional, product placement, spoof, viral, viral test, youtube

Navigare articole

Kenzo a plantat un camp de maci
Emotia si Telefonul la Digi Cafe

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie cannes lions computer comunicare content Criza design dr.like experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh Outdoor panou pr premii proiect special Publicitate reclama research romania Romanita Oprea school social tech teodora migdalovici trends tv ux viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Iulia Niculae – Cuciurean: „Primul meu obiectiv este sa cresc engagementul si colaborarea in reteaua existenta”
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) este invitatul special al primei editii WeInvent Community Meetings
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”
  • Despre reciprocitate – de ce e bine să oferi, dacă vrei să primești
  • Despre
  • rappel-ul la apel
  • Ruxandra Predescu (communication consultant): „Cea mai mare reusita profesionala e sa-ti placa atat de mult ceea ce faci incat sa nu simti ca muncesti”
  • Alka pofteste la scandal
  • LONCOLOR lansează gama de vopsea permanentă LONCOLOR EXPERT HEMPStyle și serviciul de livrare la domiciliu
  • Leroy Merlin si-a-mprastiat jucariile prin oras

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Iulia Niculae – Cuciurean: „Primul meu obiectiv este sa cresc engagementul si colaborarea in reteaua existenta”

ianuarie 15, 2021 0

Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) este invitatul special al primei editii WeInvent Community Meetings

ianuarie 14, 2021 2

The Betterist: „Dacă nu s-a întâmplat încă este pentru că încă nu am găsit calea corectă. Dar o voi găsi”

ianuarie 12, 2021 0

Irina Roncea (Golin): „Mi-as dori sa vad curaj, nu disperare, ambitie, nu resemnare”

ianuarie 7, 2021 0

Topul celor mai citite articole WeInvent, in 2020

decembrie 28, 2020 1

Articole recente

  • Iulia Niculae – Cuciurean: „Primul meu obiectiv este sa cresc engagementul si colaborarea in reteaua existenta”
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) este invitatul special al primei editii WeInvent Community Meetings
  • The Betterist: „Dacă nu s-a întâmplat încă este pentru că încă nu am găsit calea corectă. Dar o voi găsi”
  • Irina Roncea (Golin): „Mi-as dori sa vad curaj, nu disperare, ambitie, nu resemnare”
  • Topul celor mai citite articole WeInvent, in 2020

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
loading Anulare
Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.
%d blogeri au apreciat: