Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

octombrie 14, 2009

Cum se face product placement in spoof

Se ia una bucata viral, care deja e hit pe youtube, se face un sequel, cel putin la fel de tare, si se baga reclama, vizual vorbind, in el.

Asa au facut si cei de la RAPP, o agentie franceza care a scos un spoof la viralul cu Helium Boys atribuit celor de la Levi’s.

Vrei sa-ti plasezi un logo undeva in fundal sau chiar pe tricoul baietilor, se rezolva. Iar banul curge. Sau mai bine zis, pluteste.

Mai jos, e marfa. Primul e originalul. Al doilea e cel facut de francezi.

via www.drivesmart.wordpress.com

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Imprimare
  • Skype
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Neconventional

Etichetat ca:drivesmart, heliu, levi's, logo, Neconventional, product placement, spoof, viral, viral test, youtube

Navigare articole

Kenzo a plantat un camp de maci
Emotia si Telefonul la Digi Cafe

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie computer comunicare content creativitate Criza design digital experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media miros mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh orange Outdoor pandemie panou pr premii proiect special Publicitate reclama romania Romanita Oprea school tech teodora migdalovici The Alternative School for Creative Thinking trends tv viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Jerry Michalski: “It takes a lot of trust to engage in the world bringing it an uncomfortable message”
  • Alice Gavril (Godmother): „Abordarea mea a fost intotdeauna de a construi si cred ca asta este secretul in client service”
  • Elena Gheorghe (PayU Romania): „In anul 2021 focusul nostru va fi pe cresterea ratei de aprobare a platilor online”
  • Mic dejun gratuit, daca te bagi in pat langa McDonald's
  • Claudiu Jojatu: „Am inteles ca freelancingul facut corect, cu mindset de business, imi poate oferi echilibrul intre antreprenoriat si angajat”
  • Denisa Stancu (Evonomix): „Sta in responsabilitatea mea sa-i ajut pe colegi sa isi stimuleze creativitatea”
  • Tiberiu Mercurian: „Nu am înțeles niciodată de unde vine „rușinea” asta în România, de a face bani dintr-un act cultural”
  • Lucian Popescu (Victron Energy): “In momentul in care pretul energiei creste, automat viteza, cu care orice sistem fotovoltaic se amortizeaza, creste si ea. La fel si dorinta oamenilor de a deveni independenti.”
  • Un mulțumesc cum trebuie pentru toți oamenii puternici, mesajul din spatele celei mai recente campanii Neumarkt®
  • Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte): “Jobul creierului, neavand un prezent efectiv, este ca trebuie sa ghiceasca permanent viitorul.”

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Alice Gavril (Godmother): „Abordarea mea a fost intotdeauna de a construi si cred ca asta este secretul in client service”

august 11, 2022 0

Birra Moretti® și Tribal aduc Toscana mai aproape de noi prin Villa Moretti

august 8, 2022 0

Cine pierde si cine castiga din consolidarea marilor jucatori?

iulie 31, 2022

Victor Voicu (GRF+): Brandurile incep sa acorde o atentie sporita marketingului sportiv

iulie 19, 2022

The Alternative School organizează #TalentBet pentru young creatives

iulie 13, 2022

Articole recente

  • Alice Gavril (Godmother): „Abordarea mea a fost intotdeauna de a construi si cred ca asta este secretul in client service”
  • Birra Moretti® și Tribal aduc Toscana mai aproape de noi prin Villa Moretti
  • Cine pierde si cine castiga din consolidarea marilor jucatori?
  • Victor Voicu (GRF+): Brandurile incep sa acorde o atentie sporita marketingului sportiv
  • The Alternative School organizează #TalentBet pentru young creatives

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
%d blogeri au apreciat: