Sări la conţinut

We Invent – smart ideas & bright people

Meniu

  • Despre
  • Neconventional
  • Campanii
  • Outdoor
  • MULTIsenzorial
  • Interviu
  • English
  • Opinii
  • Abonare + GDPR

octombrie 14, 2009

Cum se face product placement in spoof

Se ia una bucata viral, care deja e hit pe youtube, se face un sequel, cel putin la fel de tare, si se baga reclama, vizual vorbind, in el.

Asa au facut si cei de la RAPP, o agentie franceza care a scos un spoof la viralul cu Helium Boys atribuit celor de la Levi’s.

Vrei sa-ti plasezi un logo undeva in fundal sau chiar pe tricoul baietilor, se rezolva. Iar banul curge. Sau mai bine zis, pluteste.

Mai jos, e marfa. Primul e originalul. Al doilea e cel facut de francezi.

via www.drivesmart.wordpress.com

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Imprimare
  • Reddit
  • LinkedIn
  • WhatsApp

Apreciază:

Apreciere Încarc...

Categorii:Campanii, Neconventional

Etichetat ca:drivesmart, heliu, levi's, logo, Neconventional, product placement, spoof, viral, viral test, youtube

Navigare articole

Kenzo a plantat un camp de maci
Emotia si Telefonul la Digi Cafe

Like us on Facebook

Like us on Facebook

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Cauta

Arhiva

Categorii

Etichete

advertising agentie aplicatie bere brand branding bucuresti business campanie cannes lions computer comunicare content creativitate Criza design digital experiment facebook feedback internet interviu Marian Costache marketing media mobil mobile multisenzorial MVcom Neconventional Online ooh orange Outdoor pandemie panou pr proiect special Publicitate reclama romania Romanita Oprea school studiu tech teodora migdalovici The Alternative School for Creative Thinking trends tv viral

Cele mai bune articole și pagini

  • Toader Păun: „Radioul mi-a rămas în suflet și cu siguranță nu-l părăsesc definitiv”
  • Rogalski Damaschin semnează prima campanie de brand de angajator a Grupului CEZ în România
  • Povestea cârnatului de pe Transfăgărășan
  • Alexandru Răducanu (Canal 33): „Omul care se uită la televizor în foarte mare măsură pierde, în cel mai bun caz, timp și în cel mai rău caz pierde mult mai multe lucruri.”
  • S-a lansat Masterpiece Image Consulting Academy, care include singurul curs de consultanță cromatică din România acreditat internațional AICI & IACET!
  • Experimentand sanatos viata
  • Dio Boaca (Phoenix Media): “Este inadmisibil ca o industrie intreaga, cu zeci de mii de panouri, mesh-uri, structuri, sa faca 25 de milioane de euro pe an!”
  • Despre reciprocitate – de ce e bine să oferi, dacă vrei să primești
  • Bogdan Naumovici - 20 de ani in 20 de spoturi
  • Luiza Domnisoru (Revolut Romania): „Educatia si disciplina aduc o mai mare flexibilitate si adaptabilitate la contexte”

Unconventional World

  • AdMasters
  • IQads
  • MVcom

Abonare la WeInvent via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la aceasta publicatie și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

S-a lansat Masterpiece Image Consulting Academy, care include singurul curs de consultanță cromatică din România acreditat internațional AICI & IACET!

septembrie 28, 2023 0

Toader Păun: „Radioul mi-a rămas în suflet și cu siguranță nu-l părăsesc definitiv”

septembrie 23, 2023 0

Povestea cârnatului de pe Transfăgărășan

septembrie 21, 2023 0

Rogalski Damaschin semnează prima campanie de brand de angajator a Grupului CEZ în România

septembrie 20, 2023 0

Un nou capitol în povestea Godmother: Alice Gavril preia conducerea agenției și funcția de Managing Partner.

septembrie 18, 2023 0

Articole recente

  • S-a lansat Masterpiece Image Consulting Academy, care include singurul curs de consultanță cromatică din România acreditat internațional AICI & IACET!
  • Toader Păun: „Radioul mi-a rămas în suflet și cu siguranță nu-l părăsesc definitiv”
  • Povestea cârnatului de pe Transfăgărășan
  • Rogalski Damaschin semnează prima campanie de brand de angajator a Grupului CEZ în România
  • Un nou capitol în povestea Godmother: Alice Gavril preia conducerea agenției și funcția de Managing Partner.

Categorii

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politica noastră pentru cookie

Abonare la WeInvent via email

Pentru a urmări aceasta publicatie, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articolele noi.

Abonare + GDPR WordPress.com. Tema: Puzzle de Pro Theme Design.
%d blogeri au apreciat: