Cat de prost sa fii? O noua campanie halucinanta marca Diesel

In slalomul zilnic printre stirile care de care mai demente, am dat zilele trecute pe IQads, peste o campanie neconventionala care mi-a rasturnat iarasi prejudecatile despre advertising.

Diesel isi intreaba consumatorii “cat de prosti sunt”, propunandu-le totodata sa apara in catalogul lor. Tot ce trebuie sa faca e sa trimita un video cu ei in care sa demonstreze ca sunt prosti. Asta dupa un preambul, a se intelege o animatie cu un typo foarte fin, in care este explicat foarte frumos de ce e mai misto sa fii prost decat destept. Ideea apartine agentiei Anomaly din Londra, iar numele ei probabil explica tot.

E atat de multa “prosteala” in campania asta incat te face sa te inscrii si chiar sa-ti doresti sa fii prost. Daca vrei sa vezi toata povestea intra pe www.diesel.com.

Maine se inchide inscrierea, asa ca grabeste-te sa te filmezi facand ceva stupid. Si sa fii creativ, ok?