Pe IQads mi-a atras atentia o chestie foarte tare. Despre ce mai fac agentiile la cinema, locul ala care tine audienta captiva, unde privirea omului e intotdeauna inainte, indiferent ca mana lui e in galetusa cu popcorn sau pe spatele cuiva.
Cazul 1:
Pasagerii misteriosi
Spectatorii de la cinema devin automat parte din reclama, vazandu-se in oglinda retrovizoare a vanului. Click pe link sa vezi despre ce vorbesc.
Agentia Ogilvy, Frankfurt a determinat astfel cresterea cererilor de inchiriere cu 45% in orasele targetate si a primit un Bronz la Cannes 2010.
Youtube pe ecran de cinema
8 filme proiectate intr-un cinematograf din Republica Dominicana se intrerupeau exact la inceput, asa cum se intampla pe YouTube cand ai o conexiune proasta. La un moment dat filmul se oprea si vedeai ca filmul ruleaza dintr-o fereastra de YouTube. Urmeaza, normal, si momentul brandului, conexiunea la internet Tricom.
Ideea apartine agentiei Pages BBDO, Santo Domingo, si a fost premiata cu Bronz la Cannes 2010.
Categorii:Neconventional