Premiera in lumea marketingului. The Sun lanseaza un parfum

Cotidianul britanic The Sun a lansat un parfum, BUZZ, care incearca sa prinda in esenta sa spiritul divertismentului. Face treaba asta cu ajutorul unui vestit parfumeur, Roja Dove, celebru si pentru retetele sale extravagante.

Spectrul olfactiv este mult mai vast decat v-ati inchipui, existand in prezent peste 3000 de compusi odoranti analizati/catalogati sub denumire stricta. De aceea pe aceasta zona variantele de comunicare sunt vaste. Am in vedere, binenteles, posibilitatea unui parfum/miros de a declansa amintiri sau senzatii …

Nu intamplator, deci, comunicarea vizual-olfactiva, castiga teren.

Interesanta pentru “The Sun” este in primul rand abordarea consumatorului, mai exact a consumatoarelor. Daca stau sa ma gandesc, inteleg ca prin aceasta metoda se doreste exact crearea de buzz vizual-olfactiv, intr-o zona in care cotidianul n-a indraznit sau n-a avut motive sa comunice. Doamnele “marcate” cu acest nou parfum vor reprezenta niste jurnale umblatoare, care vor genera reactii in cascada, acolo unde vor fi prezente, in metrou, la birou, pe strada, in magazine …

Campania de promovare a noului parfum “Buzz” va include reclama vizual-olfactiva in proximitatea magazinului Harrods, unde acest nou produs este vandut.