Moda takeover-urilor nu e de azi de ieri in publicitatea online, dar e clar ca s-a imbunatatit vazand cu ochii.
Automat, un takeover bine facut, devine viral peste noapte, asa ca iti apare logic in cap intrebarea, de ce nu se fac si la noi? O fi alterat criza simtul copywriterilor de a veni cu ceva care sa sa le sculpteze numele in istoria 01010101010-ului?
Inca nu stim, dar pana alta, hai sa ne uitam la cateva exemple de takeover-uri care au facut ravagii de-a lungul vremii.
Primul pe care mi-l aduc aminte e Honda – Let it shine. Se poate vedea pe vimeo, calitate frumoasa, dati un click aici pentru o experienta tare.
Unul ceva mai nou, tot pe Vimeo, de data asta pentru Tostitos. Nu vreau sa va stric surpriza, apasati si vedeti ce se intampla.
Nu stiu cat de mult va plac filmele de actiune, dar cu siguranta actiunea din interviul lui Stallone e cel putin la fel de buna ca filmul. Vezi cu ochii tai.
Acum o saptamana, facebook-ul a explodat cu ultima campanie Tipp-Ex. O dementa care chiar te face sa te intrebi daca nu e vreo scamatorie la mijloc. Prea face ursul ala tot ce-i zici. Trebuie sa incerci. Click aici sa te minunezi.
Si ultimul pe lista, pe care l-am descoperit chiar in timp ce ma documentam pentru articolul asta, vine de la Samsung si e o premiera.
Primul joc in takeover. Totul arata normal, ca o fereastra de youtube, doar ca la un moment dat te trezesti impuscand fluturi pe ecran. Ca sa ma crezi pe cuvant, intra aici.
Nu am reusit sa aflu care a fost primul takeover, daca stiti, va astept sa-mi lasati un comment.
Categorii:Neconventional, Online