Zilele trecute stateam de vorba cu o colega despre cea mai interesanta idee de la RoNewMedia 5.0, iar ei ii placuse una prezentata de Mark Cowan de la Facebook, legata de Coca Cola Village.
Anume ca cei ajunsi in Coca Cola Village pot gasi puncte marcate de cate o “manuta” de LIKE, la fel ca pe Facebook, pe langa care, daca-si treceau mana ce purta o bratara speciala, insemna ca le-a placut “dixtractia” respectiva.
Comentariul meu legat de treaba asta a fost ca in viitor toate vor deveni atat de simple si la-ndemana, incat ni se vor “turti” toate instinctele. Nu va fi nevoie sa mai articulam nimic, computerul va face asta pentru noi … Misto, nu-i asa ?!
Apropo de lucruri care-ti vin de-a gata, tot din categoria de lucruri usor de apucat si folosit sunt si aceste insigne muzicale, Playbutton, concepute pentru a fi suport pentru o piesa inregistrata in prealabil.
Ceea ce se uploadeaza pe un asemenea suport nu poate fi schimbat prin nicio interventie, poate fi ascultat si atat.
Desi nu stim cate piese pot intra pe o astfel de insigna muzicala, compania producatoare din New York ne asigura ca are butoane de volum si de skip, ceea ce presupune minim 2 melodii.
De mentionat ca productia de insigne Playbutton a inceput la inceputul acestei luni.
Interesant este ca acest player “one-time-recorded” poate fi brandat, deoarece, asa cum spuneam, arata ca o insigna, poate fi deci personalizat (multisenzorial ) in favoarea unui produs, atat pe dinafara cat si pe … dinanuntru.
Stim deja cu totii ca nu doar jingle-ul poate sugera sau face referire la un brand anume, ci si melodii intregi. In plus muzica de pe un Playbutton va putea sa induca stari si sa pregateasca publicul doar sa intinda mana dupa produs, pe raft.
Oare chiar e bine ce se-ntampla, ca totul devine atat de “easy going” ?!
Categorii:Inventii si inventatori, Neconventional, News
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.