Te pup pe portofel! Te pipai pe card!

Am avut placerea in ultimii ani, sa constat tot mai multe dovezi de deplasare catre MULTISENZORIAL, a comunicarii mai multor branduri.

Luna trecuta am pornit chiar o cercetare in acest sens, lucrurile fiind inca in derulare, pentru ca altfel ati fi vazut deja publicate rezultatele, aici.

Prin urmare, nu m-am mirat citind recent despre inca o dovada a unui brand global (VISA), care urmareste sa contureze anumite valente tactile.

In cea mai recenta campanie de comunicare in aceasta directie, se pune accentul pe avantajul pe care-l ofera elementele de siguranta, ce pot fi pipaite si pe cat de mult poate ajuta aceasta persoanele nevazatoare sau cu deficiente de vedere. Nevazatorii sunt cca. 2 mil. in UK si aproximativ 115.000 in RO.

Laudabila initiativa, nimic de zis, mai cu seama ca nu doar aspectul utilitar conteaza. Nu doar pentru nevazatori este importanta decizia de-a oferi brandului VISA componenta tactila.

Eu sunt de parere ca nu se spune tot.

Intr-o piata atat de concurentiala cum e cea a instrumentelor de plata, comunicarea tinteste sa genereze sinestezii, pentru ca astfel este obtinuta cu mult mai mare usurinta MEMORABILITATEA, Sfantul Graal al comunicatorilor!

Cu alte cuvinte, acesta decizie de a completa brandul si din punct de vedere tactil conteaza mai cu seama pentru cei perfect vazatori.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s