Romanii si dusurile stradale

Citeam absolut siderat, in urma cu putin timp, despre un studiu realizat de ISRA Center Marketing Research si dat publicitatii luna trecuta.

Conform acestuia, dintre romanii intervievati, “43% se spala pe dinti o data pe zi, 42% dintre femeile sub 50 de ani nu folosesc nicio metoda contraceptiva si 20% considera deodorantul un produs de rasfat”.

Fratilor, ce fel de oameni circula pe strada in minunata noastra Patrie?

Atunci ce sa te mai miri ca Doctorul Oprescu a acceptat amplasarea unor dusuri brandate cu Ciuc, in cateva din punctele cheie din oras. Sa se mai racoreasca, daca nu chiar sa se spele, dom’le, Poporu’!

In aceste conditii dispare complet caracterul neconventional al productiei, executate de SPECTACULAR, campania avand mai degraba un scop utilitar, as indrazni chiar social …

Asa ca, avand in vedere statisticile dramatice care indica starea generala de curatenie, data viitoare alegeti un brand care face altfel de spume, sa plece trecatorul frumos mirositor!

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.