O campanie de Augmented Reality care ne place

National Geographic si UPC au pus mana de la mana si au turnat o super campanie bazata pe augmented reality.

Nu au ales cea mai fericita locatie, totul intamplandu-se intr-un mall, insa making of-ul este destul de convingator.

Tigri lasandu-se mangaiati de oamenii veniti sa cumpere o haina de blana de la mall, delfini care sar pe deasupra copiilor proaspat iesiti de la Mc si o groaza de alte personaje din lumea National Geographic.

Nu am testat pe pielea mea, dar cred ca interactivitatea la nivel vizual se apropie destul de mult de senzatia de holograma pe care am vazut-o in atatea filme SF.

Agentia care a facut totul posibil e Appshaker, London, UK, de partea 3D ocupandu-se: Vertigo Digital.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

1 răspuns »

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s