Filozofic vorbind, de foarte multe ori “gardurile” exista parca tocmai pentru a fi sarite.
Fara sa vreau sa fiu extrem de prozaic, incerc sa spun ca limitele, mai cu seama cele tehnice, exista pentru a fi depasite. Comunicarea nu se abate de la regula asta!
Atunci cand vine vorba despre Publicitatea la Detergenti si Conditioneri de rufe, aceasta “explica doar de la distanta” de ce merita sa cumperi brandurile din categoriile astea. Studiile spun ca mirosul/parfumul reprezinta primul si cel mai important criteriu in construirea alegerii! Pe urma vin si celelalte.
Cu toate acestea, insa, parfumul nu are cum sa fie comunicat prin intermediul canalelor care consuma cel mai mult, ca valoare vorbind, din planul de media.
Absolut bizar, nu-i asa?
Grupul de tehnicieni pe care-l conduc in cadrul MVcom a upgradat recent o initiativa mai veche si a construit un setup cat se poate de simplu, pentru a putea comunica pe arii largi, pe strada, la raft sau in galerii comerciale, mostre din parfumul unui Detergent sau Conditioner de rufe.
Setup-ul contine binenteles si cateva simboluri care in mod indubitabil te duc cu gandul catre ingrijirea locuintei, catre elasticitatea texturilor proaspat spalate cu un anumit tip de Detergent sau Conditioner etc..
Prin urmare, atunci cand veti vedea, fluturand la uscat, un set de lenjerie intima intr-o galerie comerciala sa va ganditi la noi! Inseamna ca am trecut prin zona! Pentru moment insa probele le-am facut cu hainute de copil.
Categorii:Indoor, Neconventional, News
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.