Outdoor-ul comandat prin telefon

Outdoor-ul interactiv este unul dintre cele mai jucause medii publicitare aparute in ultimii ani. Mereu la granita advertisingului cu arta, acest mediu are un potential sporit, in special din cauza vizibilitatii si spatiului mare de display, atuuri care dau creativilor idei arty.

Unul din cazurile reusite este si campania pentru vinurile Navarro Correas, dezvoltata in Columbia. Un panou imens, continand 1000 de celule si un mecanism robotic in spate a fost umplut cu 6 sortimente de vin, de catre useri, prin telefon.

Scopul? Recrearea autoportretului lui Van Gogh. Exact. Din vin. Asocierea e de la sine inteleasa. O capodopera artistica se vede altfel, cu un pahar de vin alaturi.

Agentia care a facut totul posibil este: Leo Burnett Colombiana / Alpha245, Bogota, Colombia

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumneavoastra este binevenit.

1 răspuns »