Potopul 2.0.

Uite cum se facea acum 2 ani o campanie reusita in Brazilia. E pentru filmul 2012. Se ia o bucata de tunel de la metrou si li se arata oamenilor cam ce inseamna tunelul ala inundat.

Si nu de la o conducata, ci, direct de la Potop. Ala biblic, numai ca varianta 2.0. Sperietoare de oameni, ca sa-i faca atenti. Deci cu frica se face advertising OK. Ca sa sustina mesajul. Cum care mesaj? Apocalipsa vine, bai! Si te va prinde aici la metrou. Hai s-o vezi si la cinema.

Acest sfarsit de lume s-a intamplat in Cantagalo, Rio de Janeiro.
Agentia de Advertising care a stat prost la capitolul strategie de final de lume: Espaço/Z.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumneavoastra este binevenit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s