Outdoor inovator din Spiritul Transilvaniei

Daca v-ati plimbat zilele astea prin oras este absolut imposibil sa fi ratat campania OOH de relansare a Silva. Nici noi n-am ratat-o pentru ca e plina de elemente inovatoare, prinse toate la un loc, asa cum nu ne-aducem aminte sa mai fi facut recent vreun alt brand.

Gonflabile cu mesh pe fundal, panouri si statii cu productii speciale, cu QR coduri si iluminare specifica, fiecare dintre ele cu o viziune spatiala deosebita.

Ne-a surprins in mod special proiectul facut de Silva la Metrou Victoriei, integrat perfect in decorul statiei.

Atat pentru statii cat si pentru panouri, castelele stilizate au ferestrele si elementele de contur iluminate specific, un detaliu neasteptat si extrem de reusit. QR codurile prezente in statii duc catre trei link-uri Wikipedia, cu referire la Turnul cu Ceas din Sighisoara, Biserica Sfantul Mihail din Cluj si Castelul din Hunedoara, repere transilvanene importante.

Dupa cum v-ati dat seama QR codurile functioneaza cu usurinta si link-urile se deschid! C-am mai vazut balbaieli si la case mai mari…

Felicitari Silva, multumim pentru lectia de OOH!

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumneavoastra este binevenit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s