V-am zis ca-mi place Bucurestiul? Mi se intampla din ce in ce mai des sa merg pe strazi si sa realizez cum se transforma orasul sub ochii mei.
Dpdv publicitar, lucrurile stau la fel. Cel mai funky proiect, care m-a oprit sa-l pozez pe strada e Overlapping Biennial – Bienala Tinerilor Artisti. O serie (peste 20) de QR coduri cu un nume sub ele, intinse pe gardul Muzeului National de Arta, asa arata anul acesta campania de promovarea Bienalei. Minimalism la maxim. Dar de super impact.
Organizatorii duc mai departe proiectul si pe site, unde pe homepage se afla tot un QR code. Dar de ce sa fie totul dependent de un smartphone?
Pentru ca, spun organizatorii, Bienala e anul acesta, mai mult un eveniment virtual, care isi propune sa faca legatura dintre individul de pe strada si opera de arta prin intermediul unei matrice digitale, in cazul de fata, un QR code. Mai mult, fiecare curator, sau mai bine zis QR-tor isi face treaba tot online, avand in custodie cate 10 artisti.
Tot de pe site-ul bienalei, aflam ca de fapt tot orasul e impanzit cu QR code-uri, asteptand vizitatorii sa se implice, daca chiar vor sa vada arta tinerilor.
Categorii:Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.