Heineken a pus-o iar de o campanie spumoasa. Ghidusia s-a intamplat pe Lipscani, colt cu Smardan. Intersectia aia unde de obicei opresti pentru un wurst cu paine.
Ce au facut oamenii? Odata cu lansarea Skyfall 007, au plasat o servieta in strada. Sau pe trotuar, cum s-o numi zona aia pietonala din Centru Vechi. Totul e invaluit de mister, ca sa se tina mana-n mana cu filmul. Bondish, cum s-ar zice.
Trecatorii erau invitati sa gaseasca un cifru, sa rezolve misiuni si sa castige un premiu. Cu quest-uri prin puburi si, cel mai important, pentru multimea pestrita de pe strada.
Un articol care va poate da mai multe lamuriri se afla si in cuvintele lui Dobro. Sau care, la fel, va poate baga si mai tare in ceata. Hai ca e mister. E campanie misto, pentru Heineken. In buricul targului.
Iar aici e primul site in care am simtit cu adevarat ce inseamna interactivitate pe net. Arunca un click aici, nu vei regreta:
Si mai multe poze si detalii despre ce premii s-au dat poti afla aici:
Categorii:Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.