Tatuajul electronic, potential de advertising

Un grup de oameni de stiinta americani, condusi de profesorul John A Rogers, a realizat un dispozitiv care poate fi aplicat direct pe piele, masurand si transmitand apoi la distanta parametri ce dau starea de sanatate a individului.

Microcircuitul electronic este fixat pe o folie subtire de cauciuc si poate ramane fixat pe piele timp de doua saptamani, pana cand se desprinde datorita fenomenului natural de exfoliere a pielii.

labeled-circuit

Realizarea este fabuloasa chiar daca la o prima vedere poate parea usor invaziva, deoarece datele despre starea de sanatate, mai exact despre anumiti parametri ai individului vor fi trimisi catre un server, fara ca acesta, individul, sa poata interveni.

Pot fi astfel monitorizati bolnavi aflati in faze recuperatorii, convalescenta, fara deplasarea la spital si fara sa mai fie nevoie de utilizarea de aparatura complexa.

Nu ma pot opri sa nu intuiesc in aceasta inventie un imens potential in advertising.

Ganditi-va ca exista parametri fiziologici care pot masura prin asociere starea de fericire sau mai bine zis de satisfactie a unui individ. Iar daca el, individul, consuma un anumit brand si starea lui de satisfactie e transmisa direct online sau chiar in vreo aplicatie…

Iar daca asta merge pentru un individ, credeti-ma ca merge oricand pentru mai multi. Prin urmare, am putea avea in timp real, “declaratii” bazate pe indicatori fiziologici, despre cat de nemaipomenit e brandul X.

Ce ziceti, ne ducem catre Era Big Brother or WHAT?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s