Mirosul, a patra dimensiune

Nu ma pricep la moda atat de mult incat sa pot recunoaste in orice moment contributii majore ale unor designeri celebri. Despre Ralph Lauren stiu totusi ca s-a ocupat de destinele unui brand, care a inspirat numele unui tip de tricou, asa cum XEROX a dat nume copiatoarelor sau ADIDAS pantofilor de sport. Ar mai fi trebuit sa stiu totusi ceva despre Ralph Lauren, un lucru despre care n-am idee cum mi-a scapat…

Am scris in repetate randuri aici si nu numai, despre felul in care MIROSUL livreaza si se implica tot mai mult in Marcomm. Cu toate astea n-am apucat sa povestim despre o executie extrem de interesanta pentru Ralph Lauren, in care a fost combinata proiectia 3D pe cladiri, cu comunicarea olfactiva.

Rezultatul este remarcabil si-l puteti vedea aici:

In final v-as spune sa fiti pe faza, la ce surprize olfactive mai pregateste MVcom, dar deja stiti ca butonam mereu in directia asta. Sigur ca n-am ajuns la nimic atat de spectaculos, precum executia pentru Ralph Lauren, dar in MULTISENZORIAL spectaculozitatea depinde direct de dimensiunea bugetelor. Vorba aia, „cu bani se descurca orice fraier, fara bani e mai greu”. Am citat astfel un bun prieten de-al meu 🙂