Senzatie de Cozonac in Felicitarea Publicis

articol de Marian Costache

Ma gandeam la randurile astea si oscilam intre un titlu atat de explicit ca acesta sau unul ceva mai figurat, gen: “Cozonac de Senzatie sau Senzatie de Cozonac. De la Publicis”. Hm?! Am ales gresit?

Uneori mi se pare suficient de criptic ceea ce fac. De scris, aleg sa scriu mai clar.

Revenind. Spre marea mea placere am fost cooptat saptamana trecuta sa ofer know-how unei idei speciale a Publicis, anume cea de a transmite un gand bun de Paste, intr-un mod original si haios. Sigur ca aceasta sarbatoare are conotatii importante pentru fiecare dintre noi. Exista totusi cel putin un numitor comun de sorginte aromata/gustativa, numit COZONAC. Acum sigur ca e posibil sa fie cativa care sa bodogane ca pe timpul copilariei lor, la ei acasa, cozonacul avea alta aroma si-asa-mai-departe. Cum am vazut insa si cu ocazia Brand Experience, diferentele n-au cum sa fie chiar atat de mari…

IMG_3457

Ce e de retinut din asta ar fi in primul rand ca se pot comunica amintiri si senzatii la distanta, direct si simplu. Ca exista, emotional vorbind, un limbaj si un numitor comun al nostru al tuturor in prag de sarbatoare. Ar mai fi de asemenea de observat ca si-n Marcomm-ul romanesc exista oameni curajosi dispusi sa paseasca “lateral”, pe carari nebatatorite de altii si sa faca asta nu doar din punct de vedere declarativ.

IMG_3455

Prin urmare, multumesc pentru oportunitate domnilor de la Publicis si mi-as dori ca si ei sa fi avut un Paste Fericit, cu cat mai multi cozonaci misto, eventual si in forma de … statueta, cu aroma de succes!