O dupa-amiaza care nu anunta nimic. Nici macar un norisor pe cer. Pana cand am ajuns in statia Redd’s. La umbra noilor arome de bere, racoarea ar putea fi altfel, mi-am zis. Si totusi nu e. Ceva lipsea. V-ati prins. Exact berea. Cea careia i se face atat de frumos reclama.
Cu scaunele vintage, cu productie de nota 10. Si totusi atmosfera in interiorul statiei ramane neschimbata. Toropeala, asteptarea lunga a unui autobuz plin de transpiratie.
Asta cred ca mai lipseste momentan proiectelor speciale de la noi. Ceva care sa le dea sens pana la capat. Executiile sunt nemaipomenite, insa ceva din spirit se pierde pe drum. Si nu e de ajuns sa vedem un filmulet de prezentare post campanie, ca sa ne dam seama cat de wow a fost si ce rezultate a avut.
Cel mai bine o intelegem la fata locului. Pozele sunt facute de mine, intr-o zi de august. Ar putea spune cineva ce-i lipseste acestei executii? Poate niste promoteri? Dusuri cu bere? Alt oras? Mai sunt statiile astea branduite atat de speciale ca alta data? Ce ziceti?
Categorii:Campanii, cross media, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.