LG promoveaza Sfarsitul Lumii

Mai tineti minte filmuletul cu meteoritul picat undeva in Rusia si filmat de pe bordul unei masini? Se intampla in primavara. Uite, ca natura se lasa inca o data copiata, intr-un mare fel.

LG au pus-o de-un viral perfect, pentru a-si promova modelul de televizor Ultra HD.
Au inlocuit fereastra unui birou unde se tineau interviuri pentru job cu un televizor, asa ca fiecare pretendent la job putea vedea pe fereastra / TV cum se apropie sfarsitul lumii.

Ce a facut ca filmuletul sa devina viral sunt reactiile tinerilor aspiranti la job, care uita de conditii si salariu, atunci cand pe „fereastra” de 84 de inch se vede apocalipsa.

O camera ascunsa, o lume a lui Gaita, cu branding pe fundal. Imi da de gandit executia. Sau mai bine imi reconfirma niste teorii. Ca in advertising, vorba lui Dostoievski, „totul e posibil”, important e la final sa vinzi, vinzi, vinzi. Nu conteaza ca e teapa, duma, glumita proasta sau umor desantat. La final, e totul ok, mai ales daca lumea rade si cumpara. Si atunci, daca totul e posibi, noi de ce nu facem 🙂 ?