IKEA sau moarte?

Daca luna asta ati vazut mai mult pe Facebook logo-ul Ikea decat de obicei, de vina e agentia Gatesman+Dave din Pittsburgh. Ei au venit cu ideea de a construi un joculet online in care scopul e sa ghicesti daca numele vikinge afisate pe ecran sunt produse Ikea sau trupe de death metal.

ikea-or-death-hed-2013

Pare usor la inceput, dar nu e deloc treaba de copii. In orice caz, o modalitate fun de a citi toate numele alea complicate de produs.

Ca sa vedeti cum funcioneaza, mergeti aici: www.ikeaordeath.com. Pentru povestea din spatele campaniei, dati un click pe linkul de mai jos, unde copywriterul explica cum i-a venit ideea direct in magazin:

Interesant si „anuntul de angajare” de la final, facut de copywriterul campaniei. Cat despre tricoul lui cu Burzum, ce sa mai zicem, Ikea or Black Metal?

Odata cu buzz-ul facut de joc, posibilitatile de advertising par sa vina natural. Vom avea parte de promotii la produse IKEA special pentru rockeri? Se vor naste trupe de rock cu texte inspirate de produsele cu nume ciudat ale gigantului suedez?

Categorii:Neconventional

Etichetat ca:, , , , ,