Saruturile, premiate de LIDL de Sf. Valentin

MRM Romania, divizia de online a lui McCann Erickson, a pus de o campanie reusita in intampinarea lui 14 februarie. In toata marea asta de roz si trandafiri a aparut Lidl’s Valentine Kiss. 

Nu vad la prima vedere legatura dintre french kiss si LIDL, dar faptul ca a fost lansata in 24 de tari probabil e mai important. Cum functioneaza? Te loghezi, dai un pic din mouse, dupa care dai acces la webcam si microfon si incepi sa te pupi cu cineva. Sarutul e analizat in cateva secunde, dupa care iti apare un mesaj, in functie de ce a detectat “radarul” dragostei.

kiss lidl

Am testat aplicatia pe site-ul LIDL, incercand sa mimez sarutul, si nu a mers, deci aplicatia e chiar pe bune, fiind folosita o tehnologie ce presupune face recognition.

De ce ai face asta in fata camerei? Pentru premii. 3 excursii pentru amorezi in Malta si premii zilnice. Pe Facebook nu am reusit inca sa ma conectez, dar puteti incerca si voi, sa ne spuneti impresii, eventual dati jos o varianta pentru Android si iOS. 

Trebuie apreciat faptul ca e o aplicatie curajoasa. As fi curios sa aflu la final cum a prins aplicatia la romani si in celelalte tari, fiind destul de tehnologizata. Perioada de desfasurare a campaniei e 3-14 februarie. 

Pe AdHugger am aflat si echipa care a lucrat la campanie: Nir Refuah – GM & Chief Innovation Officer, Ionela Buta – Client Service Director, Vlad Macarie – Senior Art Director, Sandra Bold – Copywriter , Matei Goncea – Account Manager, Dany Manea – Senior Action Script Programmer. De partea de media s-a ocupat agentia Innitiative.