Dero si-a adjudecat in weekend un super eveniment. Toti cei care au participat pot confirma. N-am mai vazut de multa vreme atatia romani bine dispusi la un loc. Combinatia de culori, pe care fugarii le-au purtat pana la urma pe ei la propriu, parfumul, confetiile, animatia, toate au contribuit la veselia generala.
Sunt pasionat de alergare, cu toate astea nu m-as fi dus la The Color Run, cel mai probabil din cauza orei de start. Mie-mi place s-alerg dimineata si asta mi-a intrat in ADN. Stiti cum e cu puterea obisnuintei…
M-am dus totusi pentru ca am avut ceva treaba pentru DERO iar cand am vazut atmosfera, am ramas sa studiez evenimentul in amanunt. A existat si aici o activare 4D, cu o mecanica speciala, despre care v-am mai vorbit, asa ca n-am sa reiau. In afara de asta, DERO a dorit sa personalizeze olfactiv proximitatea anumitor puncte pe traseu.
Din punct de vedere sportiv, The Color Run e un adevarat manifest pentru alergarea de masa. Cursa este de 5Km si este necronometrata, fara premii sau mize de vreun fel. Startul s-a luat in transe la un interval de 5 minute intre ele si din informatiile mele, se pare ca au fost prezenti vreo 3000 de oameni. Toti bucurosi sa se lase colorati, asa cum o arata si fotografiile.
Va dati seama ca toti oamenii astia colorati pe tricouri, pe fata si unde-mai-stiu-eu, au iesit la un moment dat din Parcul Tineretului si-au luat-o spre case … spre masinile lor de spalat! Asta zic si eu „propagare” si „link to purchase”!
Categorii:Campanii, Evenimente, Multisenzorial, Neconventional, News, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.