Daca ti-e frica de apa si mai ales de inec, atunci, reclama asta nu e pentru tine. Asa suna o descriere descriere a unui ad ce promova o vesta de salvare.
Creata de agentia pariziana CLM BBDO pentru Guy Cotten, brand frantuzesc de accesorii si echipamente marinaresti, reclama transpune privitorul intr-o situatie de viata si de moarte. Fiind aruncat in apa din greseala, de pe un iaht, in largul marii, trebuie sa iesi la suprafata, iar tot ce ai la dispozitie e scroll-ul digital, pe un site interactiv. Problema e ca nimeni nu supravietuieste. Oricat de mult ar da din degete pe mouse sau laptop, la finalul reclamei e tot moartea. Si, normal, produsul.
Pentru mine e clar una din cele mai macabre abordari publicitare, dar se pare ca frica vinde. Viralul, de asemenea. Va dati seama ca nu sunt in targetul brandului, dar daca am ajuns sa vad la prieteni pe Facebook reclama, e clar ca s-a dus mai mult decat ar fi facut-o orice spot conventional.
Iar daca vrei sa vinzi, baga soc, baga, groaza, dar mai ales, baga bani, sa fii sigur ca se raspandeste in toata lumea si pe toate retelele de socializare!
Hai, trage aer in piept si vezi cate secunde rezisti sub apa, aici.
Categorii:Campanii, Neconventional, News, Online
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.