Sensobus-ul si painea noastra cea de toate zilele

Marti bananaiam pe la Cora Pantelimon cu niste treaba, atent sa nu ma fac ciuciulete, cand am zarit in parcare, in fata uneia din intrari, camionu’ de mai jos. Pfui, am zis, ia uite ce camion de SHOW a aterizat aici! Oare la ce-o face reclama?!

IMG_2174Dup-aia am vazut ce scrie – See, Taste, Hear, Smell, Touch – si-am inceput sa procesez mai departe, oarecum si mai confuz. Kestiile astea cu cele 5 simturi antrenate in comunicare ma pun urgent in alerta pentru ca am senzatia ca noi, MVcom, suntem singurii din RO sau in orice caz cei mai cunoscuti in bransa, asa ca imediat mi s-a aprins girofaru’.

IMG_2172M-am uitat dupa brand, am vazut ca-i vorba de Puratos, despre care intre noi fie vorba, nu stiam prea multe. Am vazut ca dihania avea numere de Germania. Aha ok, m-am mai linistit…

Deoarece curiozitatea era maxima m-am dat interesat cand m-a abordat o don’soara si-am intrat. Apropo, invitatia a fost foarte misto, cumva chiar pe topicul asta electoralo-incins de-acum, ceva de genul: „Facem un sondaj de opinie. Vreti sa participati? La sfarsit veti primi un premiu!”

Ohohooo, premiu?! Gata ma bag, am zis. Asa ca am intrat intr-o mica sala de asteptare, dupa care in trei minute am fost poftit la etaj unde erau vreo 6-8 posturi individuale, dotate cu computere. M-am uitat stanga-dreapta, asteptandu-ma sa vad ecrane interactive, sa simt ceva tactil sau sa-mi pufaie la ureche vreun dispozitiv cu arome. Nimic, nimic din toate astea…

IMG_2167Mi s-a explicat insa ceva mai bine ca urmeaza sa examinez vizual, sa miros si-apoi sa gust niste mostre de paine si ca voi completa aprecierile mele in formularul de pe desktop. Pam-pam, zis si facut, m-am apucat de treaba. Pe masura ce completam mai trageam si-o poza.

maritaLa final, cuminte, m-am lasat cadorisit cu niste condimente de la Fuchs.

IMG_2175In fine, ce mai la deal, la vale, m-am asteptat la mai mult decat am vazut. Sincer credeam ca voi da peste ditamai Experientialu’ dar cand colo am evaluat niste felii triste de paine, care pe deasupra mai era si rece. P-afara era misto vopsit gardu’, insa inauntru nu era leopardu’…

IMG_2160Daca m-as fi dus catre kestia asta fara vreo asteptare, probabil ca as fi apreciat faptul ca Puratos organizeaza o cercetare fix acolo unde sunt clientii potentiali, pentru painica respectiva si nu-i culege de aiurea. Da’ io m-am dus setat sa-nvat chestii, descoperind eventual chiar si niste concurenti si poate d-aia am iesit usor dezamagit. Repet, insa, treaba a fost ambalata super misto!