Cand advertisingul vine prin conductele de apa

Honduras tocmai si-a luat portia de bataie la fotbal de la Franta, dar din punct de vedere publicitar se descurca excelent. Azi am dat pe net peste o campanie menita sa incurajeze populatia Hondurasului sa nu mai iroseasca apa potabila, si asa putina.

Principalele probleme cu care se confruntau autoritatile erau create de faptul ca o mare parte a populatiei nu era de acord si impiedica instalarea aparatelor de masurat consumul de apa.

Asa s-a ajuns la “Vocea Pamantului”, o voce care se poate auzi pe conductele de apa, direct din pamant. Asa ca oamenii care dau drumul la robinet vor auzi instant o voce, inregistrata in prealabil, care imita destul de bine Spiritul Pamantului, spunandu-le de ce nu e bine sa iroseasca apa pretioasa.

Mi-a placut mult felul in care mesajul a fost adaptat specificului local, dar mai ales cum a fost “livrat”. Daca de Guvern lumea nu asculta, se pare ca de Spiritul Pamantului toata lumea are frica.

Agentia care a realizat campania este McCann Honduras.