Magazinul Cocor nu-mi mai atragea atentia de ceva vreme, intrase deja in rutina sa fie totul luminat in apropierea lui. Saptamana asta s-a reactivat in ochii mei, prin campania Coca-Cola, “Spune-i cu un cantec”. Display-ul gigant devine astfel interactiv, userii putand scrie versuri cu dedicatie de pe net, ce apar direct in strada pe ecran. Pe Facebook deja au inceput sa apara primele screenshot-uri, primele tag-uri cu numele semnatarilor pe panou.
Ca mecanism e in felul urmator: intri pe http://www.spuneicuococacola.ro/ , iti alegi un vers preferat dintr-o lista de aproximativ 30, iti scrii numele, scrii si pentru cine e, dupa care clicl pe livestreaming sa vezi cum arata mesajul tau pe ecran. E misto ca nu trebuie sa te loghezi cu nicio parola, insa pana apare mesajul pe panou dureaza cateva minute. La mine au fost 5, de exemplu.
Nu stiu daca e o premiera pentru Cocor sau pentru Romania dar, clar, Coca-Cola a reusit sa sufle aer proaspat in penele outdoor-ului asta gigant.
Poza de mai jos e luata chiar de pe pagina de FB a McCann Erickson. Vorba lor, „feel free to try it”.
Categorii:Campanii, cross media, gherila, Neconventional, News, Online, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.